2009. november 17., kedd

Arra gondoltam, hogy BKV ellenőr hatékonysági tesztet fogok végezni, és felállított hipotézisemre, egy hónap elteltével választ kapva fogok analízist végezni..

Hipotézisem az, hogy az egy metro megállóhoz állított ellenőrök nagy száma fordított arányosságban áll , a végzett munka eredményességével. Magyarul mi a szarnak 6 ellenőrt beállítani egy megállóba, amikor leszarják a bérletemet. A teszt annyiból áll, hogy a rég lejárt bérletemet mutatom fel, és kíváncsi vagyok ebből hányszor fognak szólni. MIndezt teszem bűntudat nélkül, hisz megvettem az újat, ezért ha véletlenül szólnának is hát aranyos mosollyal megfordítom majd..éss jaa véletlen a régit mutattam. Ó bocsi..

Hétfőn megszólt Barczy néni. állítólag elég elismert szakmájában, mondhatni pszichóceleb. Pszichoterápia órát igen lelkesen látogatom, ám sohasem kerültem kapcsolatba a tancinővel. Minek is.. Aztán egy liftben utaztunk óra után, többen s én. S annyit mondott..hogy maga mindig a szélére ül..miért is van ez? Nyilván van oka, de nem bocsátottam ezt a tudattalan tényt, önelemzésre, hát megtette ő.. Hát..miért? nem tudom.. MAgaaa kerüli a szemkontaktusomat.. a középrészre rálátok. de ott magukra nem... hááde második sorban ülök..deee az nem számít..hátmondom.. istenem. Nem is vágyom a szemkontaktusára :D