2009. december 21., hétfő

Fázósan

Sajnálom mindig azt, hogy nem napiszinten ömlesztem ide minden megforduló gondolatom.. sokszor sajnáltam, nem eztkéne tenni.. talán. Épp honfoglalóból jövök, tudom általában ezt max gimisen kinövi az ember, de én csak most kezdek belenőni. Mitadisten egy sikeres csillagszerzett játszma után felugróablak hirdetésnél mit látok mitnem: gratulálunk a játékhoz, Ha jobban akarod ismerni a világot válaszd az ELTE társtudományikar képzéseit... Nahát, meghatódjak, vagy nevessek. Inkább meghatódok, mert az a baj hogy megszerettem a sulit. Így a végére, és ez nagyon rossz. Lettek stabilnak mondható emberek, meg találtam valamiféle helyet magamnak köztük is, meg az embertelen laboratórium útvesztőjében. Kicsit szomorú hogy 3év kellett.

Na de most ne is gondoljunk erre. Ha valami olyan jut eszembe amire nem akarok gondolni, vagy nehéz gondolni, vagy elegem van gondolni, akkor álmos leszek. Legjobb esetben alszom is.
Lehet hogy mégsem imád az Üllői úti fornettis... ma már szénsavmentes ásványvize sem volt, meg különben is utánam szólt hogy kevesebb pénzt adtam. Pedig azthittem többet.. tényleg azthittem.. szóval már az ő rajongásában sem bízhatok :D pedig a sálamat is megdicsérte, aztán el is hagytam két nap múlva...hátigen, levakarni mindent ami taszít... pedig hogy szerettem azt a sálat.. és már nem volt belőle több..

Ellopják a munkaszabaddátesz táblát. ekkora fasságot. Tudom közhelyes de rohadt hideg van..Igen.. kegyetlenül fázom, itt a szobámban is. Azt hittem eljött a mennyország, mióra elektromos radiátort is üzemeltetek a másik mellett, de tegnap kiégettem a vezetékeket a falban, füstölt, durrant, robbant, a túl sok áramforrásra kapcsolt fogyasztótól. Vettem egy Chi-gépet. szerintem fantasztikus :D én nem tudtam hogy ez teleshop szinten hirdetett termék, de egy megbízható képzettségű segítőnél volt alkalmam kipróbálni, ezért tapasztalati lelkem vitt rá. Vaterán bizniszeltem .. de nem merem áramoltatni az energiáimat amíg kétes a vezeték helyzete.

mivan még.. karácsony.. hát.. jajmár.. de lesz buli pélakos! Tuti jólesz!!

Fááázzzzom


Nincsenek megjegyzések: