2010. február 22., hétfő

Először is nagyon jólesik hogy ennyien jeleztétek hogy olvastátok a "kiborulásomat" és hogy..mm.. Tényleg köszönöm, mert sokat jelent..

Hát szintén egy gázosabb napot tudhatok magam mögött.. Az írás valóban jót tesz. Elmentem mitsem sejtve a megbeszélt szokásos pszichológusi ülésre.. Blogbejegyzésekkel készültem, mert elmondani sosem tudom úgy ahogy akarom, azt amit érzek.. de persze próbálkoztam .. Igen, sajnált, oké, sírtam, most jobban mint szoktam. Már elég rég voltam, és nem..tényleg nem voltam jól.. ELmondtam, elmondta, valóban nem jutunk 5ről hatra, régóta járok, csinálok is dolgokat, mert teszek is de úgy érdemi változások nem történnek.. Mit tegyünk . igen belátom, tényleg nem nagyon működik ez.. Jó lenne ha megpróbálnám a gyógyszert. hát, persze én, á soha. de már két éve is ezt mondtam. Lehet hogy tényleg meg kéne, mert nem tudom hasznosítani a kapott segítséget, úgy pedig jobban hozzáférhető lennék.. állítólag-- de akkor csalódnék a mindenbe vetett hitembe, ami egyébként befuccsolni látszik, a nagy Feldmári felfogásom, és a satöbbi.. Hát lehet ez hozza majd el a kívánt változást. Mert annyira irreális minden, ez a félelem, ami mindent ural, és ez a szenvedés nagyon nagyon nem indokolt..

Aztán átküld a másik ajtóhoz.. itt lakik a rettenet nő, a borzalom, rekedt hangú 40kilós agyondohányzott igazi félelmetes boszorka. Egyszer találkoztunk.. már így.. aztán mindig kedvesen kérdezett, normális volt, megbocsátottam neki. Most azonban olyan sokkot kaptam, hogy még midnig nem sikerült magamhoz térnem..

eleve bőgve mentem oda, neki már nem tudtam semmit sem mondani. Aktámat megnézte.. és szörnyű üvöltésbe kezdett, mikor két bőgés szipogás között egykét szó elhagyta a számat.. lehet hogy VIP élmény, mert ilyen talán sohasem tapasztal az ember.. Csernusi stílus szemtől szembe.. csak épp ez nekem nem való.. de annyira hihetetlen megtapasztalni hogy.. hát nemis tudom, akár vicc is lehetne.. próbálom hitelesen átadni


MAGA itt mindenkit hülyének néz! Másokat nézhet nyugodtan de ENGEM NEM!! Mit gondol, járogat ide, kcisit ez is az is.. gyügüygyü .. Mi?? A pajzsmirigy gyógyszereit meg nem szedi.. MErt MII maga orvos, hogy eldöntse mI??? mitkézpel? Majd én felirok magának 10ezres gyógyszerek ami 90%ban támogat az OEP, és ha ugy gondolja majd nem szedi be?? MINEK JÁR IDE! Sírdogáljon nyugodtan, itt senki nem dobja magát hanyatt ettől, lehet bőgni nyugodtan!! Amúgy is azthiszi magának van a világon a legnagyobb baja? csapkodja inkább a SEGGÉT a földhöz hogy még iylen helyzetben van.! Ide is járt, 22évesen különben is, csak szívességből fogadták, semmi kötelesség, maga MEG EZT CSINÁLJA!! MENjen nyugodtan a francba, ha a vakbele gyulladt akkor otthon szenved vele mint h megoperáltassa. Mert maga nyilván mindent jobban tud!

Mindenzt rekedt hangon ordítva! Én... köpni nyelni nem tudtam.. levegőt sem kaptam úgy sírtam.. Igen a psziho évekig próbált szépen, lehet hogy ez kellett.. Aztán azért még utóvigasztalt, hogy nem bántani akar ez a szörnyeteg, hanem felrázni, lehet hogy majd ez fog használni..

Mindenesetre, elindutam iskolába de nem siekrült eljutnom. Féltem ott is elbőgöm magam, meg vörös szemeimet sem tudtam eltüntetni.. Abban a tudatban, hogy kb. miattam tart ott a magyar eü ahol, és valójában etióp gyerekeket kéne sajnálnom önmagam helyett.. be kell mennem a Jánosba újabb kivizsgálásra, modnta hogy indulhatok is, mert "ideje nyilván mint a tenger" NEM! ennyit sikerült mondanom..

és a gyógyszerszedés lehetséges traumájának tényével még nem is foglalkoztam.

Nincsenek megjegyzések: