2010. február 2., kedd

Sűrű nap volt. MÁr hajnalban indulás előtt néztem egy netes hőtérképet.. A hideg..az nekem a kegyetlenség embertelenség netovábbja. Nem bírom..nem. Szóval cicagatyát húztam 3 pulcsit, és még SAPKÁT is.. győzött a hideg a szorongás felett...

Reggel nem bókolt a fornettis , egy jó szót se szól..felmerült már bennem sokszor hogy annyira nincs teljesen képben mentálisan, lehet nem ismer meg, vagy aménéziás ami azt jelentheti hogy néha tetszem neki néha nem:D de lehet hogy sajnos csak jófej mindenkivel.. Nah beírattam az utolsó jegyet is. Aminek káosz a sztorija, szóval elkeverték, nem volt jegyem, megtalálták, gyenge elégtelen ez volt aznap reggel 11kor, délben UV. király :D volt puskám, mondtam megyek. 3as király. pofátlanság Tőlük is Tőlem is. Aztán ma mondta hooogy : ugye hogy meg lehet tanulni ezt?? és a legjobbakat kívánta.. Hát bűntudat gyötört rendesen.

Gyorsan le is vezettem vásárlással.. Elmentem teszkózni.. imádat ugyebár. Sikerült szert tennem egy 90%osan leértékelt HÓÓSPRAy-re, amire évek óta vágytam... mindössze 37!! Ftért :)) életem legjobb vétele szerintem.. Az már nem számít hogy bokáig érő hó vezet a teszkóig gyalogosoknak, átázott a cipőm, és sírni tudtam volna...

Tegnap volt a szülinapom, igazi érzelmi zsarolós drámába torkollott, ennek részleteit majd később...

Nincsenek megjegyzések: