2010. január 20., szerda

Esetem a Tápiókaliszttel

Ha a fizikai törvényeket meghazudtoló élményre vágytok, érdemes befektetni 350ftért egy zacskó tápiókalisztbe , de komolyan..

Tegnap sikerült beszereznem a kínai kaja részlegen, bántam is én miaz, a képen furcsa színű állagú étel, ismeretlen dolog. Vérszemet kapok, bármi is az csak jó lehet, idevele..

Ma megpróbáltam a képen látható folyamatokat leutánozni, valami furcsaság lett az eredménye, de legalább olyat tapasztalhattam mint még soha.. Képzelethez elég egy sima lisztet alapul venni, ehhez a liszthez vizet kell önteni.. Öntöttem.. gyúrtam, de ekkor váratlan fordulatot vett a dolog... ugyanis nem szívta fel a vizet, jómagyar liszthez méltóan, hanem ilyen porállagú porosodó málló valamit alkotott... aztááán gyömöszöltem tovább s mikor tenyerembe tettem szétfolyt csepfolyósan nyúlóson.. megmozdítottam a tenyeremet, és ismét porállagúvá vált... Nem hittem a szememnek, micsoda szublimáció. ismét nyugalomba helyeztem a poros csomókat, s láss csodát ujra megismételte a cseppfolyósodást... Na ennyi elég is volt, ebből ehető nem lesz, de már ezért a látványszenzációért megérte..

Aztán újra megnéztem a leírást, a sok kis kínai írásjelen túl észrevettem a varázsszót: BOILED water.. aham,szóval melegen adtam hozzá, így már sikerült formázni, valami undoritó dolog, kifő mint az egybeállt takony tészta , s még átlátszó is.. de legalább tudom hogy ezzel taknyosítják a levest!

2 megjegyzés:

koromorr írta...

ahahha
hahaha
ilyen kell nekem is

Laci bácsi írta...

Talán mielött vásárolni indul tudni kéne, hogy mit is akar főzni és nem vaktában vásárolni. Először is az amit vett az nem liszt hanem keményitő, amit az ételek süritésére használnak.Amugy meg ha a kinai leveseket és a" nyálkásan " besüritett ételekhez nincs gusztusa, hát vásároljon csak burgonyát-- azt talán felismeri. Én az Ön helyében nem tudatnám mindnkivel, hogy szőke nő vagyok.