2010. január 16., szombat

ma

"Ha felfelé indultál, menj vissza a kereszteződéshez"...

polctakarítás közben akadtam egy régi könyvre, melyből az alábbi, cetlire grafittal írt szöveg - és nem az én írásom- pottyant ki... Tán percekig is elmerengtem, a minden bizonnyal spirituális üzenetként küldött útmutatáson, de kicsit frusztrált hogy talán nem azt jelenti amit szeretnék..mert a kereszteződéseknél ugye el kell indulni, vagy jó vagy rossz irányba, ami általában döntés szabadsága, mi a fenének térnék vissza a bizonytalan létállapotba amely a kiindulás. Főleg ha már FEL jutottam...

Aztán szemügyre vettem a könyvecskét is: Használati utasítás a fiúkhoz,"forgasd sikerrel" Boldog szülinapot 2001..

hogy mik vannak.. bele is olvastam, emlékszem rá.. 9 éve mikor olvastam azt hittem, kiművelt engem a könyv és ha kezeimközé kerül egy fiú akkor már tudom őket használni.. aztán tovább olvastam, kicsit félelmetes.. változott valami e téren? Nem nagyon. Olvasásra készenáll...

és a cetli, ja most esik le hogy egy másik mellette lévő könyvben volt, de mindegy, mert 10másikat találtam az első és második oldal között.. pl : lépj vissza egy mezőt, vagy egy körből kimaradsz mert gyönyörű vagy... Hát igen, így már megvilágosodott a kerszteződés is előttem , gyermekkori társasjáték, hogy ki írta, és miért, fogalmam sincs..

Nincsenek megjegyzések: