2010. március 28., vasárnap

sütés





A hétvége mindig a sütésé.. ugyanis, már egy jóideje nem tört rám, nagyobb édességzabálási roham.. de komolyan. Van egy tökjó könyvem, amit egy háziasszony írt, amivel kb. minden sütit lehet helyettesíteni egyéb alternatív megoldásokkal, egy gramm cukor nélkül... Szerintem ez az ami használ, mert eszek sütit is csokit is, de cukmenteset, mert anélkül nem bírnám ki, de nem indul be a folyamat, vagyis a nagy cukoradag adta eufória, majd vércuk hirtelen visszaesés, újabb cukor kívánás, ördögi körforgása, mert nincs CUKOR! Tegnap névnapomat ünnepelve Csabáékkal bűnöztem, hát meg is lett az eredménye, rosszullét. Na de mutatom alkotásaimat, sose csináltam még kakaóscsigát, nem volt itthon csak porélesztő gyanítom ez volt a gond, ronda és nem is annyira finom, szegény kelttésza, kissé kemény lett, a joghurtos kocka elmegy, attól eltekintve hogy nem szeretem a gyümölcsöt, főleg a meggyet, és hát csak ez volt.. ja és a liszt... szert tettem őrületes kövérek reményeiből élő Norbink kurvadrága lisztjére, igaz van ugyanilyen csökkentett Ch tartalmú liszt is már a piacon, csak más néven fut.. szóval ezzel készültek az édessségek"...

Nincsenek megjegyzések: