2010. április 9., péntek

Camino





Beteg vagyok kissé, remélhetőleg gyógyulófélben, bár állapotom kellemetlen. Tegnap elmentem az új házi orvosomhoz, akire vupimártát cseréltem.. A szomszéd faluban található, kedvemre való hogy modernizált épületben, és egész spéci falusi laborral rendelkezik, olyannyira hogy ott helyben pisit is kért.. és a hasfájás tünetére adott vizsgálat reakció, asztalra felfekvés nyomkodás mégjobban meglepett.. Ennek a pasinak amúgy a szülés a mániája, már múltkor is említette hogy ilyen egészségi állapotban nem sok esélyem van gyereket szülni, egy hmmel nyugtáztam, majd tegnap ezen a szálon továbbhaladva azt mondta, nem ad hányinger csökkentőt, mert az torzszülést okoz, és kell idő míg kiürül.. hát mondom 10évig nem esedékes, úgyhogy ürülhet csak nyugodtan, mondta nem úgy van az, majd találok egy jópasit, akivel összegabalyodok meg ilyenek.. Jézus. készvagy gyuridoktor... Autóval szállítottak a gyógyító központba, de ilyen sokkok hatására úgy gondoltam inkább kiszellőztetném a fejem, és gyalog nekilátok az útnak. El Monostor Camino, verőfényes napsütés.. Nem mondanám hogy megbántam, de rövidebb távra emlékeztem.. Neki iramodtam a gátnak, és mentem csak mentem míg a lábam vitt. Félúton elfáradtam, a kietlen semmiben, egykét szántóvetőt kémlelhettem a magasból.. ott tartottam hogy feladom, leheveredek a gátoldalon és várom hogy a keselyűk felfaljanak.. Ha nem is a megvilágosodás fénye, de valami húzott.. Láttam a fényt az alagút végén, délibábot, legalább is a házunkat, nem adhattam fel. Zsebemben egy csuklós vérnyomásmérő, kezemben a szájbersot mobil.. zsebemben receptek.. Az út hol a modern tudomány és a érintetlen primitív falusi ősföld energiája összeér.. Egy órás volt a séta, és 3km az út. Lustaságom ismervén ez igen igen nagy szó. 3km/h királyvagyok.





Kicsit aktívabb vagyok a másik blogomon is, megtalálnak az emberek, én is őket, networker lettem, és igen igen jó.. Tessék sűrűn látogatni, és dicsérni :D Nehezen megy a két blogom integrálása.. kell-e? nem tudom.. Másvagyok mindkét helyen






És jöjjön egy kis ilyen is, hisz már annyira rég volt! Végre elkezdett angolul énekelni, remélem felhagy a magyar poppal s immáron nem csak nézhetem, hallgathatom is

2 megjegyzés:

culthero írta...

a magyar coelho :D

sajni írta...

A felzabálnak a keselyűk a Bridget Johnesból van :D