2010. április 17., szombat

Regresszió, avagy a sóska öl? na meg a ricsi

Szóval.. pszichó szerint az írás az én utam.. Ezzel kéne kezdeni valamit.. Hm mennyien szeretnék ezt ... nekem viszont a gondolat halovány lehelete sem rezzentette még meg ingerenciám semmi ilyesmire. Ami jön belőlem és intenzív az az irrealitásból születik. Nem tudok egyensúlyban tapasztalni, énképem nagyon lent van, ám a vágyak gondolatok, az irracionalitás magasságait súrolják, bár állítólag ez kell, hogy hatásos legyen a dolog, példakén József Attilára utalt. Ami jó történik azt csodának titulálom, bármi ami normális. ami nem jóaz.. meg az.

Csütörtökön sikerült még soha nem tapasztalt módon megélnem az irrealitást. A sztori egész hétköznapin kezdődött. Hazajöttem, ettem salátát, majd úgy gondoltam ezt kiegészítem némi sóska főzelékkel.. Az első falatot bekaptam. és ennyi... Hirtelen valami iszonyat keserűt éreztem a számban , majd azt hogy lebénul a nyelőcsövem, a gyomromat szétmarja valami, lassan esem össze, és elvesztem a tudatom.. A legutolsó a legfélelmetesebb.. Bezsibbad az agyam nem tudok gondolkodni, beszédem lelassult, bőgve ordítok tompul mindenem.. Fejben zárom az életem, nem értem mi történik velem.. Ordítok anyámnak hogy azonnal hívjon mentőt, és tudtam hogy meg fogok halni.. éreztem a meghalás folyamatát.. Igen. Bárki bármit mond normális vagyok.. és nem hallucináció volt, megéltem ezt ahogy volt. Kijött az ügyelet, vizsgáltak mérgezés gyanújával, semmi, vállrándítva mondták hogy ilyesmi nem létezik amiket mondok.. Vérnyomás 200felett. Csökkentő bekap, vegyen be egy xanaxot viszlát..

szégyelltem magam a jelenetért, de soha nem szoktam másokat belerángatni a rosszulléteimbe. Azért tettem mert tudtam amit érzek...

Jobb híján este feltárcsáztam szerencsétlen pszihónőt.. Hogy mi a franc történhetett.. Sírástól persze beszélni sem tudtam.. Beküldött reggelre a pszichiáterhez, a már említett ordibálós asztalcsapkodóshoz. Azt mondta nem érdekli a rosszullét arról ne beszéljek. Ordított, alázott, csapkodott... nőjek fel, hagyjam abba a nyávogást, másoknak rosszabb az élete stb. És szedjek Rivotrilt, de 3x minimum.. Na igen.. Mi is ez? Mintha mindennap hallanám a gyakhelyen, skizó és stb. kontextusban.. aztán informálodók olvasok . te jézusom.. nem én nem leszek egy gyógyszeres zombi, azontúl hogy nem kaptam választ a rosszullétemre.

Jártam már homeopata pszichinél, jobb híján hívom őt, a fenti sztorit ecsetelve.. Hm. Igen ő ezt érti, valószínűleg keserű íz hatására lehetett akár egy gyermekkori tudattalan élmény,amit anno valaha pánik kísért és ez újrajátszódott.. de akár lehetett előzőéletbeli újraélmény, (igen orvos mondta ezt) ami akár egy mérgezéses halált idézett fel..

Itt tartunk most. Nem nem vagyok jól. Nagyon megijedtem, soha nem történ velem ilyen.. tanácstalan vagyok, nem fogok , a börtönben ricsi nevű drogként bizniszelt szar agytompító tablettákat szedni... Hajni mi a fasz van veled? wake up call...


Nincsenek megjegyzések: